Kittens

Ik wil jullie voorstellen aan de kittens Charly en Duke waarbij ik sinds 7 februari 2023 in dienst ben.

Eigenlijk wilde ik geen katten meer. Ik wist dat Bobby achteruit ging en Belle wordt in september ook 17 jaar.
Maar ik wist ook dat ik kapot zou zijn als een van mijn katten weg zou vallen.

In de cattery van mijn nichtje was een nestje. Vrij laat heb ik pas besloten om een kat te nemen. Charly, de rode is op 7 november 2022 geboren en pas op 11 januari heb ik besloten dat ik hem zou nemen. In het andere nestje waarvan de kittens op 17 november 2023 waren geboren, kwam Duke om de hoek kijken. Pas op vrijdag 3 februari bedacht ik om ook Duke te nemen. Dus dit werden 2 langharige Britten die op 7 februari zijn gebracht door mijn nichtje.

Ze zijn super lief, maar ook donderstenen. Ik wist ook echt niet meer dat kittens hebben heel vermoeiend was. Zo slapen ze en zo is er een sjees uurtje. Speelgoed ligt door het hele appartement.

Ze hebben Bobby nog 5 weken meegemaakt. Spelen deed Bobby helaas niet meer met ze en helemaal Duke wilde steeds met hem spelen en vooral het staartje van Bobby was een heel aantrekkelijk speelobject.

Het duurde lang voordat Belle ze een beetje ging accepteren. Het was ook wel wat, ineens 3 katers tegenover 1 poes. Nu nog kan Belle tegen ze mopperen, maar inmiddels eten ze samen. Ze kunnen ook bij elkaar slapen, mits Belle als eerste slaapt. Wordt ze wakker met een kat tegen haar aan, dan negeert ze het.

Liefs Elly

2 gedachten over “Kittens

  1. Goede namiddag Elly , wat heb ik genoten van jouw “Kitten dagboek ” wat een schatjes !!! En jij zonder poezen !!! Kan ik mij niet voorstellen ! Groetjes uit België , Nadine

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.