Quiltstock en nog veel meer

Oh wat is het toch erg dat ik niet regelmatig blog. Alle tijd van de wereld nu ik boventallig van mijn werk ben geworden. Nou ja, alle tijd. Ik moet natuurlijk wel sollicitatietraining volgen, naar de jobcoach, naar de casemanager op mijn werk, mantelzorgen en op dinsdag gezellig naar de bee in Oosthuizen bij de Quiltmuis. 

Maar ik heb helemaal geen verslag gemaakt van Hemelvaart, terwijl dat zo leuk was. Quiltstock in de Beemster. Op Hemelvaart zetten alle bedrijven in de Beemster hun deuren open. En wij zaten er ook met onze Singertjes Featherweight om de Singertjeswinkel te ondersteunen. En natuurlijk was Marlies er ook met haar meiden van de Quiltmuis. Ook Aljona en Soed Idee waren er en nog een paar winkeltjes. En de quilts hingen prachtig aan rekken. 

We hadden schitterend weer. Ondanks dat de EHBO langs kwam om mij van zonnebrand te voorzien, was ik goed verbrand. 

Wat hebben we een lol gehad. Menigeen heeft even zitten werken op de Featherweight. Om te ervaren wat het is om op zo een geweldig oud machientje te werken. 

En wat werden wij super voorzien van ons natje en droogje. Geweldig georganiseerd. Van mij mag het elk jaar terug komen. 

Hier nog wat impressie foto’s.  

De knoopjes en drukkertjes zijn mijn enige aankopen op deze dag geweest. Verder had ik geen tijd om iets te kopen. 

One thought on “Quiltstock en nog veel meer

  1. Elly een leuk verslag , en het ziet er zo gezellig uit en wat een reeks quilts aan de lijn ! Zo mooi !! groetjes uit België

Geef een reactie

