Bye bye 2016

2016 wat een jaar, veel diepe dalen, maar ook hoogtepunten*Opleiding Prince2 foundation en practioner afgerond en geslaagd voor het examen, ondanks examenstress.

*Perikelen rondom het werk. In december 15 vergaten ze mij gemakshalve even gedag te zeggen. In januari uit mezelf weer gewoon begonnen, terwijl ik voor dat project tijdelijk was ingezet. Uiteindelijk werd de functie omgezet in vast. Helaas door bezuinigingen in december vrijwel met stille trom vertrokken. Mijn functie komt te vervallen en na 33 jaar mag ik op zoek naar een andere werkgever. Geen idee hoeveel mensen er nu uit moeten, maar veel meer dan vorige keer. In januari komt er een afscheid. 

*Gezondheid van mijn ouders die mij behoorlijk veel zorgen baarden. Gelukkig gaat het nu de goede kant op. 

*Gezeur op social media, waardoor ik nu niet meer zoveel deel op de quiltgroepen. 

*Steeds moeilijker in tram en bus kunnen stappen, terwijl ik daar afhankelijk van ben. *Mijn grootste passie quilten, door al die toestanden geen zin meer in. Nu gelukkig weer wel 😍

*Mooie nieuwe vriendschappen met name in het quiltwereldje. Mensen die uit zich zelf aanbieden om mij op te halen met de auto. 😘😘

*Een heerlijke quiltwinkel ontdekt, waar ik nu regelmatig te vinden ben. 

*Juweeltje, mijn Featherweight naaimachine van 66 jaar gekocht

*Door een foto weer met beide benen op de grond en gezonder gaan leven. πŸ‘ŠDoor de najaarsuitdaging van weight watchers een andere mindset ontwikkeld. Hiermee ook een boek gewonnen. BMI ruim 6 punten gezakt. Emotie eten onder controle. Kook weer voor mij zelf πŸ‘ En…. ik stap weer makkelijker in bus en tram. Gebruik weer mijn loopfiets. 

Helaas zal ik buiten altijd met een stok moeten blijven lopen en zal ik niet meer kunnen fietsen of autorijden. 

Ik ben er nog lang niet, maar heb er vertrouwen in dat het alleen maar beter kan worden in 2017. 
Ik wens jullie een mooie jaarwisseling en dat we met z’n allen in 2017 beter in ons vel zullen voelen. 
En in 2017 zal ik echt meer bloggen, hoewel ik in 2016 niet veel heb afgemaakt. 

3 thoughts on “Bye bye 2016

Geef een reactie

