Tentoonstelling Quiltersgilde Breda

Gisteren ben ik naar de tentoonstelling van het Quiltersgilde in Breda geweest. Lucie en haar man kwamen mij ophalen. Aangezien ik Lucie alleen van Facebook ken, zaten we in de auto volop te kletsen. En toen was de kerk van Breda al in zicht.
. We waren net voor voordat de kerk open ging aanwezig.

Lucie en ik hadden het erover dat we benieuwd waren of we bekenden zagen en voor dat ik het wist kwamen de mensen al op mij af. Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen mij van een foto op Facebook herkennen. Wat zijn het weer leuke ontmoetingen geweest. Wat een diversiteit aan quiltwerken hingen er. In de nissen van de kerk heb ik niet alles kunnen zien. Het waren maar een paar treden per nis, maar traplopen is op dit moment zeer pijnlijk voor mij vanwege een hielspoor en peesplaatontsteking onder mijn voet.

We hebben ook nog gekeken bij de inloopworkshop staphorsterstipwerk.

Op de tentoonstelling echt veel bekenden gezien of die ik alleen van Facebook ken. Ik ga geen namen noemen, want dan mis ik de helft. 

Hierboven een kleine impressie.

En hier een foto van een koepel van de kerk.

Daarna nog naar de andere kerk geweest waar de bibliotheek van het gilde was. Deze kerk liepen we bijna voorbij. Een lezing in de kelder, maar dat trappenlopen zag ik niet zitten. Een workshop waar je jammergenoeg niet om het hoekje mocht gluren en een demonstratie van de Q-snap Floorframe. Daarna zijn we neergestreken op een terras waar diverse smartlapkoren bezig waren.


Op de draaiorgel stond een oude naaimachine. 

Daarna nog naar een ander terras gegaan. Toen was het tijd om op te stappen. Dag Breda

Lucie dank je wel voor deze gezellige dag. Door jou kon ik hier toch naar toe gaan.

4 thoughts on “Tentoonstelling Quiltersgilde Breda

  1. een leuk verslag !!! en natuurlijk is het altijd leuk om de Facebook vrienden in het echt te ontmoeten !!! bij ons ging het even omgekeerd …. en dat was ook super !!! Ik ben heel blij dat ik jou ken en je bent een heerlijk , toffe vriendin !!! groetjes uit België

  2. Wat leuk dat je met die fb-vriendin samen bent geweest. En leuk natuurlijk om zoveel bekenden tegen te komen. Vond je die Russische bloementuin niet geweldig?! Wat een fantasie!
    Breda is gezellig, vind je niet? Je hebt toch heel wat gelopen en gezien.

Geef een reactie

