Epp deel 1

Tutorial
Dit is de manier waarop ik tegenwoordig rijg met de epp techniek. Wel gebruik ik klemmetjes als hulpmiddel zodat mijn stof en papiertje op de goed plek blijft. Zoals je ziet doe ik op alle hoeken een dubbel steekje.
Overigens gebruik ik hier het goedkope garen van de markt voor.
De laatste zijde laat ik open, zodat ik het papiertje er makkelijker uit kan krijgen. 
Wel zit door deze methodiek de stof minder straks om het papiertje en dat is wel wennen als je altijd gewend bent om te plakken. 


Het is een heerlijk werkje om voor te bereiden. 

4 thoughts on “Epp deel 1

  1. Zeker een heerlijke manier om voor te bereiden Elly! Zelf gebruik ik gewoon rijggaren ipv naaigaren, werkt erg prettig.
    Groetjes 10eke

  2. Grappige manier, nog nooit gezien. Ik rijg mijn hexagonnetje nog steeds vast op het papier en haal ze later er uit, tijdens het aan elkaar naaien.

Geef een reactie

