Singertjesdag 

Voor de zondag moest ik al vroeg opstaan. Francis kwam mij ophalen om naar de Singertjesdag in Hall te gaan bij Bep’s atelier. Er zaten al een paar liefhebbers van de Featherweight in de tuin. We begonnen eerst met koffie met gebak. 

Daarna deelde Bep de pakketjes uit en gaf er uitleg bij. In de zakjes zat ook lavendel. Meteen viel iedereen aan op de mand met strookjes lol. Daarna gingen we het hart voorbereiden. De machientjes snorde buiten heerlijk. Zo leuk om te zien. Ik had graag een overzichtsfoto gemaakt, maar niet iedereen wil op de foto. Tussendoor werden wij regelmatig van koffie, thee of frisdrank voorzien. Sommige lieten hun koffie koud worden doordat ze te druk bezig waren (nee, ik dit keer niet). 

Ook de lunch was goed verzorgd, goed gevulde soep en heerlijke broodjes. Dat heb ik overigens binnen opgegeten, ik zag het niet zo goed gaan als ik met een kom soep over een grindpad had moeten lopen. 

Na de lunch even snuffelen in het winkeltje en daarna verder met het hart. Deze moest met lavendel gevuld worden. 

Thuis heb ik het hart verd gevuld en voorzien van een knoopje.

Het was echt heerlijk weer. Ik denk dat ik toch wat verbrand ben in mijn gezicht, ondanks dat ik onder een boom zat. 

Hier nog wat sfeerplaatjes.

Hier zat ik achteraan. Echt een heerlijk plekje. 

5 thoughts on “Singertjesdag 

  1. Dat was een dag van één en al genieten !!! en zo een lavendelhart …. heerlijk !!! Ook de sfeerbeelden zijn heel mooi !!!

Geef een reactie

