Workshop Brigitte Giblin

Op verzoek van Petra en Nel heb ik de filmpjes verwijderd. 

Vandaag bij Den Haan en Wagenmaker de workshop van Brigitte Giblin gehad. Jeetje wat heb ik weer veel geleerd. Het is dat ik vanmiddag op de revalidatieafdeling van mijn moeder was en nu veel te moe ben. Anders was ik er echt nu mee verder gegaan.

Wat een geweldige ochtend heb ik gehad. Brigitte kan heel duidelijk vertellen en gelukkig kon ik het wederom volgen.

Ook gelijk het boek met handtekening gescoord. Jammergenoeg vergeten een foto van ons tweeën te maken 😏
Ze heeft echt laten zien hoe je kunt spelen met stoffen door middel van een malletje en spiegels.


Je kunt zoveel meer met één lapje, echt gaaf om te zien. En tja wat ook echt een eyeopener was, een quilt dubbelen zonder vulling, mits je deze niet als deken gebruikt 😉

Ook heeft ze laten zien dat rijgen van Hexagons een voordeel heeft, het blijft aan de achterkant veel platter. Het had van mij wel de hele dag mogen duren. 

2 thoughts on “Workshop Brigitte Giblin

Geef een reactie

