Vervolg workshop Marg

Note: de filmpjes heb ik op verzoek verwijderd. Wat legt ze het duidelijk uit. Ik had spijt dat ik niet al gefilmd had toen ze over de stofkeuze vertelde.


Dit bovenste patroon staat in haar boek. Ze heeft linnen als achtergrond gebruikt. En het quiltwerk vond ik bijzonder. In het middenstuk zag ik niets gequilt. Nu blijkt ze op elke stip een sterretje te hebben geborduurd, wat gelijk een quiltknoop was.

En de laatste foto is wat ik er van heb gemaakt.

Geef een reactie

