Workshop met Margaret

Alweer meer dan een week geleden had ik de workshop met Margaret Sampson George uit Australië. De workshop was bij Den Haan en Wagenmakers. Ik zat een beetje achteraf en heb het merendeel gestaan om toch de workshop te kunnen volgen. Maar ondanks dat heb ik een geweldige dag gehad en heb ik genoten. Het was echt super.

Hiervandaan kon ik het slecht verstaan, mijn Engels is al niet zo super… Zie je overigens die prachtige tassen die we hebben gekregen 😍


Hiervandaan had ik een beter uitzicht.

Wat heeft ze veel verteld over de stofkeuze. De grootte van de afbeelding op de stof is bepalend, en grote of kleine streepjes. Alles is in een verhouding, ook al zou je het niet zo zeggen. Overigens ben ik het niet altijd met de stofkeuze eens.


Haar boek, natuurlijk gesigneerd, is een prachtig naslagwerk. Er staan niet alleen patronen in, maar ook veel uitleg over de stofkeuze.

Oh en ik had bijna in een quilt geknipt….

Ik zal het even dichterbij halen


Daar word je toch verliefd op 😍

Dit was mijn uitzicht. Een bierfiets kwam voorbij en het leek ons wel iets om door de stad te gaan en dan te quilten. LOL



De hele dag werden wij goed voorzien van drinken. En zelfs de lunch was verpakt in mijn kleur.  Dat zie je op de achtergrond. Hier zie je Marg aan het werk. Hopen dat het filmpje werkt. Het filmpje is op verzoek verwijderd.

Geef een reactie

