Nieuwe Facebook groep

Dit is de tekst die ik op een nieuwe groep op Facebook heb geplaatst. Op de groep Nederlandstalig: Singer Featherweight 221 en 222

Mijn Juweeltje uit 1950, die op de omslagfoto staat, heb ik nog maar heel recent gekocht, half maart dit jaar. Jaren geleden las ik al het een en ander over de fw en het enthousiasme, maar ik kon het mij niet voorstellen. In het najaar van 2015 gaf Francis Gortmaker een workshop fw onderhoud bij Birdblocks. Dus ik ging even langs op de koffie. Zo interessant al die machientjes open op tafel en het zelf onderhouden. Totdat ze de machientjes weer in elkaar hadden gezet en ik echt het wow effect kreeg. Dat wilde ik ook. Maar ik had het te druk met werk, prive en studie. Tot ik met de studie klaar was en ook nog geslaagd was, vond ik dit een prachtcadeau voor mijzelf. Op marktplaats aan het struinen, maar ik durfde het niet goed aan. Van Francis en Niels wist ik gewoon dat ze 100 % betrouwbaar waren. Dus ik koos voor zekerheid. Francis woont vlakbij mijn werk, dus die keus was snel gemaakt. En ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik het heb gedaan. Twee weken geleden een workshop door Francis bij de Quiltmuis gehad (ik had al een priveworkshop bij Francis thuis gehad😉). En nu op zoek naar informatie. Er zijn wel speciale facebookgroepen, maar die waren in het Engels en zo goed is mijn Engels niet en aangezien ik beheerder van meerdere groepen ben, was het besluit snel genomen voor een Nederlandstalige groep.

image
Maar dat het zo zou aanslaan, had ik niet durven dromen. Meer dan 100 leden in nog geen 24 uur. Oeps verhaal is een beetje lang geworden 🤔

Inmiddels zijn het al 150 leden.

Geef een reactie

