Tunisch haken

Op Facebook komt een cal met Tunisch haken: Sterrendeken van Muis.

Vroeger heb ik wel aan Tunisch haken gedaan en een paar jaar geleden nog een col en een hoes op de grootste Tunisch haaknaald die er is, 14 mm.

Met de cal heb je niet echt tunische haaknaalden nodig daar je maar steeds ongeveer 7 steken op de pen hebt.

Toch wilde ik die mooie serie haaknaalden hebben die je op een koord kunt schuiven. Dus ik heb het pakket mystiek voor de cal gekocht bij Caro’s atelier. Zij was de enige die ik op internet vond met deze Tunische haaknaalden. En ik kreeg er ook nog een theeglas bij met theezakjes. Het pakket was ook keurig verpakt. De winkel is echt een aanrader. 

5 thoughts on “Tunisch haken

Geef een reactie

