Verder met Discovery

 

paar weken geleden ben ik naar de speciale Mystery bee geweest bij Den Haan en Wagenmaker. Leuk om medequilters te ontmoeten die met hetzelfde project bezig zijn. En Petra Prins was er zelf ook bij om het een en ander uit te leggen.image

Het weekend erop had ik examen van Prince2 Practitioner (projectmanagement) en ik ben geslaagd. Nu kan ik de studieboeken aan de gooien en in mijn vrije tijd weer quilten.

Op de achtergrondstof heb een richel geregen, zoals Petra heeft aangegeven.

De foto’s gaan niet echt op volgorde. WordPress doet niet wat ik wil 😏. Daarna het middenstuk uitgeknipt. Overigens pas gedaan toen ik mijn kompas klaar had. Des te minder forceer je de stof.

op de mal voor het kompas heb ik met een whiteboard stift het patroon van de stof getekend, zodat ik steeds hetzelfde patroontje uit de stof kon halen.

Inmiddels is het kompas klaar. Met heel veel speldjes heb ik het onder de achtergrondstof geplaatst en vastgeregen. Nu kan ik het gaan quilten.

er is echt iets met WordPress aan de hand. De app doet het helemaal en via Safari gaat ook niet alles hoe het moet. Hopelijk volgende keer beter.
image

Geef een reactie

