Discovery 

Dit is de naam van de nieuwe Mystery van Quiltmania en ontworpen door Petra Prins. 

En ik ben gezwicht. Ik ben ermee begonnen. Prachtige stoffen, ontworpen door Petra Prins en Nel Kooyman.  Ik heb de mallen van de Marinierscompas nog en de meeste kan ik hiervoor gewoon gebruiken.

 Ik ben met de hoeken begonnen. Gewoon omdat ik zin had om te appliqueren. Ik doe het op de manier a la Ted. Dus veel rijgen.  

    
  Zodra het gedeelte geappliqueerd is, kunnen de rijgdraadjes eruit.  Ik kan het pas op de ondergrond appliqueren zodra het middenstuk klaar is.
Volgende keer zal ik het vervolg laten zien.

4 thoughts on “Discovery 

Geef een reactie

