Update Mysterie Reiko Kato

Twee jaar geleden startte de Quiltmania met de mysterie van Reiko Kato. Deel 1 had ik best snel af, ik begon met deel 2 en het stagneerde. Onder andere door het starten van andere projecten. De masterclasses van Ted Storm en de laatste maanden door de quiltdip.

Hier nog even deel 1. Moet wel hoognodig gestreken worden.

  
En hier is deel 2. Door het borduurwerk moet deze wel geblocked worden. De ondergrond moet eigenlijk rond worden, maar ik had niet genoeg stof gekregen. Dus het wordt improviseren. Ook het garen is echt afgemeten meegegeven. Voor de schommels heb ik de kettingsteek gebruikt en dan red je het niet.  Daarentegen zit er meer dan voldoende stofjes bij voor de applicaties.

 
En dan heb ik van de week ook nog de giveaway van Aztec Rose Crea gewonnen., 

 
Dank je wel Karen.
Groetjes Creatieveling Elly

3 thoughts on “Update Mysterie Reiko Kato

  1. Het is wel een superleuke quilt, echt de moeite waard om helemaal af te maken. Zo doe je nu eens dit en dan weer wat anders. Toch ook fijn, die afwisseling.
    Je hebt geboft met die give-away!

Geef een reactie

