Workshop Karen Cunningham

Oeps het is wel heel lang geleden dat ik op mijn blog geschreven heb.

Afgelopen maanden een behoorlijke quiltdip gehad. Alleen op de bee heb ik wat aan mijn vingerhoedjes gewerkt.

Afgelopen donderdag ben ik naar de workshop van Karen Cunningham bij Den Haan & Wagenmaker geweest. Zij is een Australische Quiltster/ontwerpster. Speciaal voor deze workshops heeft zij De Lullaby ontworpen. 

 
Achter ons zie je een foto hiervan. Ik heb heerlijk zonder schroom in mijn uitstekende Engels (ahum) kunnen kletsen, want ik zat naast de juf. Ik heb tijdens de workshop niet veel gedaan. Het patroon wat zwarter gemaakt, zodat je het beter op de lichtbak ziet. Ik had wel het boompje op stof getekend. Maar ik kies er toch liever voor om mijn lapjes eerst te spoelen. Overigens stond er een heel mooi tasje klaar met onze naam erop. Daarin de lapjes. Een lapje was als luiergevouwen met een luierspeld er aan vast. Ook een doosje met allemaal lekkernijen. En een spoeltje met garen. Na afloop moesten wij de beker meenemen daar ze geen zin hadden om af te wassen. đŸ˜‚đŸ˜‚

Hier wat details van de Lullaby.  

    
   
Ik heb een heerlijke dag gehad en heb ook weer zin om te appliqueren. Daar zal ik echt sneller over schrijven.

4 thoughts on “Workshop Karen Cunningham

Geef een reactie

