Tijdje niet geblogd en mochila look a like

Ik merk nu pas dat ik bijna 3 maanden niet heb geblogd. 

De inspiratie is er niet. Ik heb al maanden geen zin om te quilten. Komt voornamelijk dat ik door de reorganisatie na 31 jaar geen baan heb. Ik ben nu tijdelijk voor 4 maanden werkzaam op een andere afdeling. Ik blijf 12 maanden boventallig. Hopelijk komt er voor die tijd nog iets op mijn pad. 

Eind januari ben ik weer naar Friesland geweest voor een masterclass van Ted Storm, dit keer voor het ontwerpen van een applicatiequilt. Weer veel geleerd en genoten. Helaas heb ik toen ik terugkwam ook hier geen inspiratie voor.

In de tussentijd mijn mochila look a like tas afgemaakt. Veel te groot, doordat ik te los heb gehaakt.

   

   

Het koord is gemaakt met de kumihimoschijf en de band is gehaakt.

Vanavond begonnen met een nieuwe tas die strakker wordt gehaakt en met een kleinere naald.

Zaterdag naar de regiodag van het Gilde. Misschien krijg ik dan weer zin om te quilten. In mijn hoofd wel, maar als ik het eenmaal in mijn handen heb niet.

Hopelijk is mijn volgende berichtje sneller.

Groetjes

Creatieveling Elly

4 thoughts on “Tijdje niet geblogd en mochila look a like

  1. Hoi Elly,
    Ik kan mij voorstellen dat je geen zin in quilten hebt.
    Na 31 jaar geen baan meer,door reorganisatie,wat buiten je om gaat is niet niks.
    Wel goed dat je toch naar de regio dag gaat en niet thuis blijft.
    Op een dag zal de zin wel weer terugkomen.
    Het moet zijn tijd hebben,sterkte!!
    Hartelijke groet,
    Marja

  2. Hoi Elly,
    Heel vervelend voor je, dit zijn zaken die er flink inhakken. Hoop dat je morgen een gezellige regiodag hebt, probeer er van te genieten.
    Hoop je volgende week te zien bij Birdblock.
    Warme groet, 10eke

  3. Hallo Elly,wat erg voor je dat je geen baan meer hebt,ik hoop dat je snel iets anders vind,
    en dat je weer zin in quilten krijgt.
    Hartelijke groeten van Joyce.

Geef een reactie

