Oud en nieuw

Het is een bewogen jaar geweest. Helaas niet alle dingen kunnen doen die ik heb willen doen, mede door mijn gezondheid. In het begin van het jaar een auto-ongeluk en een paar weken terug uitgegleden met de eerste dag gladheid. En daar tussen in ook nog het een en ander.

Dankbaar voor de warme vriendschappen, meestal via het internet (blog, Facebook, yahoogroup en mail). Leuke tentoonstellingen en beurzen bezocht. Workshops en cursussen gevolgd, waaronder twee masterclasses met Ted Storm. Een bewogen jaar op het werk, veel veranderingen door o.a. reorganisatie, wat zeker volgend jaar nog meer gaat veranderen. Op welke manier? Nog geen idee.

In januari staat weer een masterclass met Ted Storm gepland: design. Dit wordt echt de allerlaatste.
Natuurlijk hoop ik quilts af te kunnen maken, de Mystery van Di Ford. De Mystery van Reiko Kato en zo zijn er nog wel een paar.
In januari komt zeker mijn mochila look a like tas af. En het smaakt naar meer.
Ik wens iedereen veel goeds in 2015 en degene die het nodig hebben sterkte en kracht.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b24/45533485/files/2014/12/img_0718.jpg
Liefs Creatieveling Elly

7 thoughts on “Oud en nieuw

  1. Soms loopt het niet zoals we zouden willen maar jij bent een doorzetter. Ik wens je een liefdevol en creatief jaar.
    groetjes Anita

  2. Ik hoop echt dat je een heel fijn en gezond jaar tegemoet gaat. Met veel warme vriendschappen en creativiteit en ook plezier in je werk! En met je katten natuurlijk!

Geef een reactie

