Van alles en nog wat

Vorige week dinsdag, de eerste gladheid dag, ging ik naar mijn werk. Bij mij in de wijk was het niet glad, zelfs de trap naar de dijk. Maar op de dijk was het een spiegel en hup daar lag ik. Ik ben naar huis gegaan en heb toch maar de huisarts gebeld, ik kon tussendoor komen. Conclusie: gekneusde knie (natuurlijk aan het been met de post traumatische dystrofie). Drukverband en 3 dagen niet belasten.

IMG_0683.JPG dit plaatje kwam ik tegen op Facebook en vond ik wel heel toepasselijk.

Afgelopen vrijdag was ik jarig en wilde het om allerlei redenen niet vieren. Alleen voor mijn ouders en mijn zus die op de koffie kwam.
Maar mijn broers en schoonzussen hadden mijn zus opdracht gegeven om toch het een en ander te halen. Mailtjes, whatsapp en berichtjes op Facebook waren overweldigend. En zelfs vier echte kaarten (dat is wel jammer dat dat door Facebook steeds minder wordt).

IMG_1658.JPG
Dus ondanks dat ik het niet echt vierde ben ik ontzettend verwend. Dank jullie wel.

Vandaag met mijn zus met de auto boodschappen gedaan, maar dat voelde ik goed. Maar ja ik wil morgen toch weer naar mijn werk. Afgelopen week heb ik thuisgewerkt. En nee ik ga niet lopend, ik pak keurig de bus. Nog 4 dagen werken en dan heb ik heerlijk twee weken vrij.

Groetjes Elly

One thought on “Van alles en nog wat

  1. En????? heb je een engeltje gevonden? Een stevige die nog een keer vallen voorkomt. Wat vervelend Elly, dat kan je niet gebruiken.
    Dat is inderdaad een nadeel van FB, dat er minder kaarten gestuurd worden. Dat is toch altijd het leukste. Voorzichtig aan maar hoor en liefs van mij.

Geef een reactie

