Quiltwinkel

De laatste tijd diende mijn quiltwinkel alleen als opslagplaats.
Nu is het eindelijk opgeruimd en is het behangen. Daar ben ik echt niet geschikt voor. Het verdient ook geen schoonheidsprijs. Maar ach daar komen toch straks quilts te hangen. Toen het behang er eindelijk opzat en ik de vloerbedekking ging leggen en met de roller er overheen ging, beschadigde ik het behang. Zucht.
Voorlopig het merendeel er in gezet. De meubeltjes en het raamkozijn moet nog worden geverfd. De rollen stof moeten er ook nog in. En natuurlijk moeten er quiltjes worden gemaakt. Dus nog genoeg te doen. Maar de kat ligt er al.

IMG_0654.JPG
Deze quilt moet ook hoognodig worden afgemaakt.
Maar helaas heb ik op het moment last van mijn oog, waardoor ik niet met het kleine werk aan de gang kan. De zalf zorgt ervoor dat ik een beetje troebel zie.

IMG_0655.JPG

3 thoughts on “Quiltwinkel

  1. Hallo Elly,
    Wat wordt het een prachtig quilt-winkeltje. Deze staat bij mij ook al lang op de To-Do-list. Ik ga er toch maar eens mee aan de slag.
    Sterkte met je ogen. Uit “eigen ervaring” weet ik hoe lastig dat is als je geen of minder zicht hebt. Een fijne hobby kun je dan eigenlijk niet missen. Het geeft zoveel ontspanning.
    Groet van Maria.

  2. Je bent in ieder geval een stapje verder met je winkeltje. Eigenlijk ook verschrikkelijk leuk om mee bezig te zijn. Dat vond de kant natuurlijk ook, haha!
    Dat is een klein werkje zeg, daar heb je echt je ogen bij nodig. Dus maar niet forceren hoor.
    Groetjes van mij.

Geef een reactie

