Mochila look a like update

Joepie mijn quiltdip is over. Ik heb de mysteryquilt opgepakt.

Vandaag zit ik heerlijk op het balkon te werken. Uit de wind is het te doen. Met het zonnetje erbij is het wel lekkerder.
Maar ik heb wel mijn haakwerk erbij gepakt.

Een volgende keer zal ik een haaknaald kleiner gebruiken, want bij deze techniek moet je strak haken. Je ziet dan de meeloopdraden minder en de tas is steviger. De tas hoort eigenlijk rechtop te staan en hij valt bij mij als een plumpudding in elkaar.

IMG_0586.JPG

IMG_0585.JPG

En leuk nieuws. In januari ga ik weer een masterclass bij Ted Storm volgen: design in classic style. Dus weer een leuk vooruitzicht.

Fijne zondag.
Groetjes Elly

2 thoughts on “Mochila look a like update

Geef een reactie

