Quilt en borduurfestival in Enkhuizen

Gisteren naar Enkhuizen geweest. Gelukkig had ik met Ans afgesproken dus kon ik er ook niet onderuit.
Wat heb ik weer genoten. Veel bekenden gezien. Eindelijk koffie gedronken met Ans en Gerda, op de Weversmarkt ging dat niet door omdat ik weg moest. Tijdens de koffie kwam Sylvia erbij zitten met haar man, ik ken haar voornamelijk van Facebook en toen kwam ook Chris er nog bij zitten. Reuze gezellig.
Het was een kleine beurs met leuke winkeltjes. Natuurlijk ben ik nog veel meer bekenden tegengekomen, dat is het leuke in het quiltwereldje.
Bij Quiltpalace werd gevraagd of ik niet beter achter de kraam kon gaan staan, omdat ik zoveel adviezen gaf LOL.
Er hingen leuke quilts en ook Arnout Cosman had een collectie hangen. Hij zelf was ook aanwezig.
Hier een kleine impressie van de foto’s.

DSCN1784.JPG

DSCN1782.JPG

DSCN1781.JPG

DSCN1753.JPG

DSCN1809.JPG

DSCN1757.JPG
Het is alleen in de kerk zwaar lopen, helemaal bij sommige grafzerken

DSCN1774.JPG

2 thoughts on “Quilt en borduurfestival in Enkhuizen

  1. JA! Dat was zeker gezellig zaterdag. En je hebt mij ook nog advies gegeven!!! Je hebt bijna dezelfde foto’s op je log gezet als ik, óók die grafstenen. Dat is echt uitkijken hè?!
    Ik vond het het heerlijk ontspannen en het was natuurlijk ook ontzettend mooi weer om even in Enkhuizen rond te lopen en een terrasje te pikken!

Geef een reactie

