Mochila look a like update

Van de week niet veel gedaan. Eerst vrijdag een week geleden zeven uur met mijn moeder in het ziekenhuis gezeten. Ze is opgenomen met longontsteking en een longembolie. Uiteindelijk was het toch geen embolie. Wel een longontsteking en erysypelas (wondroos). Zaterdagnacht een appje van mijn broer dat hij ook met erysypelas was opgenomen. Alleen lag hij in Rotterdam.
Mijn bee en mijn tripje naar de tentoonstelling van het Gilde is hierdoor niet doorgegaan. Volgende keer beter.
Mijn broer is inmiddels thuis, maar mijn moeder ligt nog in het ziekenhuis.
Dan komt er ook nog bij dat het heel druk op mijn werk is. Ik zou vandaag ook thuis aan het werk gaan, maar het was veel te mooi weer.
Dus ik heb heerlijk op mijn balkon zitten haken aan mijn tas. Deel 3 is nu klaar.

IMG_0568.JPG
Daarna ben ik nog wel even aan het werk gegaan.
Nu snel deel 4 en 5 printen, zodat ik verder kan met mijn tas.

2 thoughts on “Mochila look a like update

  1. Hoe is het nu met je moeder Elly? Vermoeiend natuurlijk allemaal, maar wat fijn dat je er voor haar kan zijn!
    Die tas vind ik helemaal geweldig! Lijkt me ook verschrikkelijk leuk en afleidend om daar mee bezig te zijn. Vooral bij mooi weer op je balkon. Dagdag.

Geef een reactie

