Mochilatas

Alweer een tijdje terug had een collega een mochilatas gewonnen. Ik had er nog nooit van gehoord. Van de week kreeg ik het weer onder ogen. En er is zelfs een speciale facebookgroep voor.
Hier een foto van zo een tas (van het internet geplukt)

IMG_0544.JPG
Op die facebookgroep: mochila look a like, zijn ze vorige week met een cal gestart. Let op het is nog niet duidelijk hoe deze tas eruit komt te zien, het is dus eigenlijk een Mystery cal.
Ik ben dus ook gestart

IMG_0007.JPG
Deze is van acryl. Ik vind het niet mooi worden. Dus ik heb 100% katoen besteld. Dus daar kan ik even niet mee starten.
Nog even geduld.

2 thoughts on “Mochilatas

  1. Wat verschrikkelijk leuk die tassen. Ik heb ooit een soort grote tas/ding voor al mijn quiltspullen gemaakt. Die heet Muchila! Dat is Papiamento voor grote tas.

Geef een reactie

