Het haakvirus

Het haakvirus heeft mij weer te pakken.
Ik schiet lekker op met mijn volgende Southbay met merinogaren extra fine. 100% wol! maar ik voel het echt niet, terwijl ik normaal al 1% voel.
Vorige week gestart met de Rus, maar ik bleef fouten maken. Ik wil niet constant moeten op letten. Ik weet niet hoeveel keer ik het heb uitgehaald.

IMG_0008.JPG
Ik heb er ook geen foto van.
Ook met een lange sjaal gestart, waarvan ik het patroon niet onder de knie kreeg. Met quilten mag het heel ingewikkeld zijn, maar met haken niet.
Dus toch weer de Southbay. Maar aangezien ik het van de week heel druk op mijn werk had en veel heb overgewerkt, heb ik zelfs de Southbay regelmatig uit mogen halen. Ik was meer aan het uithalen dan aan het haken.
Maar nu zit ik weer in het ritme. En zeker met de clover amourhaaknaalden. Super.

IMG_0006.JPG
Het verloopgaren geeft zo een mooi effect.
Het lijkt nu net of de punt niet recht is, maar mijnheer Bob wilde meekijken, dus ik moest de foto snel maken.

2 thoughts on “Het haakvirus

Geef een reactie

