Miskoop

Ik had bij iemand op een blog of Facebook een handige tool gezien om zelf sjablonen te maken. Het leek mij zou handig daar het knippen in paterno mijn handen kost. Snijset voor sjablonen van Artemio.

20140804-201442-72882160.jpg
Maar wat een flutding. Je krijgt de randjes niet scherp. Een en al rafels. Dus mijn metalen liniaal gepakt. Ik ben al door het speciaal matje heen gesneden. Gelukkig had ik het op een oude snijmat gelegd.
Of ik gebruik het verkeerd of het is een waardeloos ding.
Ik zal hem nog wel gebruiken om gaatjes in sjablonen te maken, maar niet waarvoor ik het bedoeld had.

2 thoughts on “Miskoop

  1. Oh wat jammer Elly! Ik ben er blij mee. Ja wel de kantjes bijwerken maar niet te hard drukken en een paar keer eroverheen langs ijzeren liniaal gaat goed. Succes.

  2. Ik gebruik om sjablonen te maken een speciaal snijmesje met twee mesjes die parallel naast elkaar zitten, super makkelijk, eerst teken je op paternoplaat en daarna snij je stukjes weg.
    Marte

Geef een reactie

