Rondje quiltwinkels

Ik ben heerlijk twee weken vrij, waarvan er één alweer bijna om is.
Vorige week zaterdag op de bee had ik het met Merel over Aztec Rose Crea, dat ik er al een tijd niet was geweest. Daar ik veel last van mijn rug en heup heb, is de trein geen optie. Toen kwam zij op het idee om donderdag te gaan met de auto, dan is zij vrij. Dus samen met haar en Bryony op weg naar Aztec Rose Crea. We werden daar door Karen en Henk verwelkomd met koffie en taart. Ik was nog niet in de nieuwe winkel geweest, maar die is prachtig geworden. Er was uitverkoop, dus natuurlijk stofjes gescoord en o.a. een mandalaboek. We hebben er ook nog geluncht, keurig verzorgd door Henk 😉 Karen het was heerlijk om in je winkel te zijn.

Daarna zijn we naar het Quilters Palet gereden en hebben daar een kopje thee gedronken. Heerlijk zitten kletsen en natuurlijk ook daar inkopen gedaan. Evy was gelukkig weer op haar stek en natuurlijk was Petra er ook. Was heel gezellig. Jammergenoeg vertelde Merel pas in de auto dat we ook naar het QuiltersPalet gingen, anders had ik mijn Aurifil overzichtslijst meegenomen voor de applicatiegaren. Ja ik moet toch iemand de schuld geven! 😉

Als afsluiting hebben we in Wassenaar gegeten. De file was voorbij toen wij naar huis reden.
Sorry totaal vergeten foto’s te maken.
Merel en Bryony bedankt voor deze heerlijke dag.

De volgende dag was ik gebroken, maar het was het meer dan waard.
Nu lekker rustig aan doen.
Woensdag naar de Weversmarkt.

2 thoughts on “Rondje quiltwinkels

Geef een reactie

