Mysteryquilt deel 1 af

Deel 1 is af van de mysteryquilt van Di Ford. De hoeken heb ik met de hand gedaan. Als ik dat met de naaimachine had gedaan was het schots en scheef gegaan. Ik heb op 1 flap een haakse hoek getekend en deze omgeregen. Vastgezet op de andere flap, ook weer geregen en daarna geappliqueerd. Ook met de andere drie hoeken, daarna hoefde ik alleen maar de rijgdraden te verwijderen en het overtollige stof te verwijderen.

20140609-194557-71157119.jpg
Nog even gestreken. Maar helaas mijnheer Bob ruikt wanneer ik het op de foto wil zetten. Dus het ligt niet meer zo heel strak.

20140609-194741-71261667.jpg
En hier nog een foto dat ik het gisteravond gespeld had liggen en het vast wilde stikken op de naaimachine. Even daarna was hij de spelden eruit aan het halen.

20140609-194948-71388713.jpg

2 thoughts on “Mysteryquilt deel 1 af

Geef een reactie

