Quilters blessing

20140607-181036-65436911.jpg
Toch weer een blokje van de quiltersblessing af.
Nu nog één. Ik ben zelfs al aan het nadenken hoe ik deze in een quilt ga verwerken.
Ik moet wel de blauwe stift er nog beter uitspoelen.
Gisteren was ik op zoek naar de foto’s op mijn blog, maar helaas zijn niet alle foto’s geplaatst op wordpress door alle problemen met web-blog.

One thought on “Quilters blessing

  1. jammer, he, van die foto’s, ik ben mijn hele blog kwijt!
    heb het wel op mijn computer, maar zonder fotos en krijg het niet geimporteerd, helaas!
    leuk, die blessings, staan ook nog op mijn wish lijst!
    fijn weekend verder, liefs van mij, Syl

Geef een reactie

