Vingerhoedjes

Van de week vroeg Marja (Facebook vriendin) of ik zaterdag naar Merel van Birdblocks ging. Ze had namelijk vingerhoedjes voor mij. Ik vind het altijd zo lief als iemand aan mij denkt!
Dus ik gisteren naar Birdblocks. Gezellig zitten kletsen met Merel. En daar kwam Marja met haar man. Zo leuk om iemand die je alleen van het www kent in het echie te ontmoeten.
En dit nam zij voor mij mee. Er zat een apart briefje bij voor als ik er niet zou zijn.

20140525-103353-38033032.jpg
De kat op het plaatje was er afgekropen en daar zie je de staart van op de onderste foto.

20140525-103547-38147527.jpg
Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Die houten Matroesjka komt echt uit Rusland. En hoe toevallig de Boogschutter, ik ben een Boogschutter van sterrenbeeld. En dan de vlinders, prachtig.
Marja ik ben er heel blij mee.
En jullie zijn echt een heel leuk stel.

Fijne zondag
Creatieveling Elly

2 thoughts on “Vingerhoedjes

Geef een reactie

