Prikborddag

Afgelopen zaterdag ben ik naar de prikborddag (startpagina quilten) in Vijfhuizen geweest.
Vooraf moesten mochten we een kroontje voor Verdanda (goed doel) maken.

20140519-193144-70304913.jpg dit is mijn exemplaar en de volgende foto zijn alle kroontjes bij elkaar.

20140519-193252-70372772.jpg
Wordpress is weer gewijzigd en de foto’s zijn nu mega groot geworden, volgende keer maar nakijken. We kregen ook 2 feestlapjes waar we iets van mochten maken. Dat laat ik een ander keer zien.
We begonnen met een verrassingsthema. Van iedereen hing een korte samenvatting van vragen die we vooraf hadden ingevuld. En daar moesten we de juiste persoon bij zoeken. De meesten kennen elkaar niet in het echie, maar alleen van het internet. Op zich een heel leuk idee, maar voor mijzelf (ben nog steeds aan het herstellen van een whiplash) was het niet zo geslaagd, werd er behoorlijk dizzy van. Maar uiteindelijk heeft het merendeel het van elkaar overgeschreven.

We werden goed voorzien van drinken en eten.
Er waren 2 quiltwinkels aanwezig: M-Own en de Lapjesgaard.
De show and tell was heel divers. Ik had zelf niets meegenomen om te laten zien.

’s Middags kwamen de workshops aan de beurt. We kregen 3 pakketjes, 2 voor een mugrug en 1 voor een speldenkussen.
En we eindigde met een loterij, allemaal voor het goede doel Verdanda die quilts voor o.a. Minder validen maakt.
Ik heb 2 boeken en een charmpack gewonnen. Moet nog een foto maken.
Gisteren was ik totalloss, maar dat was te verwachten.

2 thoughts on “Prikborddag

Geef een reactie

