Bloemschikken

Van de week de bloemen voorbereid voor de broderie perse.
En vanavond aan het bloemschikken geweest met dit resultaat.

20140501-230224.jpg
Nu alles vastrijgen, zodat de spelden er uit kunnen. Daarna kan ik op mijn gemak appliqueren.

Zaterdag ga ik eindelijk weer naar de bee van Birdblocks. Ik ben er bijna 3 maanden niet geweest. Vrijdag eerst nog werken. Dan kan ik mooi dit werkje meenemen.
Het appliqueren van de broderie perse doe ik met Aurifil 50 en kleurnummer 2324. Voor mij werkt dit garen en de kleur er het beste voor.
Overigens gebruik ik voor het rijgen Aurifil 80, maar dat is haast niet meer verkrijgbaar. Gelukkig heb ik daar 3 klosjes van liggen, daarna kan ik heel wat applicaties van voorbereiden.

5 thoughts on “Bloemschikken

  1. Mooi geschikt! Best veel werk lijkt me, ook het uitzoeken en rangschikken en dan nog appliceren.
    Hoe was het vandaag? Genoten bij Merel?

Geef een reactie

