Mystery quilt update

Eindelijk weer een update van de mysteryquilt van Di Ford.

Van de week de stengels gemaakt op de manier dat Di aangeeft in het filmpje. Een van de mogelijkheden die Ted ook aangaf. Maar voor bochten die goed op de lijn moeten worden neergelegd, vind ik deze manier niet zo prettig. Nu verder met de bloemen en blaadjes voor te bereiden, zodat de vaas verder kan worden gevuld.

20140427-125208.jpg
En hier de foto van de status nu

20140427-125307.jpg
Ik heb een foto gezien van de nieuwste randjes, mooi……
Volgens Quiltmania wordt over twee weken het blad verwacht.

Ik kan gelukkig wat meer handwerken, maar zit nog niet op het oude niveau. ( of dat ooit terug komt is maar de vraag). De kunst is om te kijken wat wel mogelijk is en niet wat er niet meer lukt.
De twee masterclasses van Ted zijn ook achter de rug. Ik ben nog wel volop aan het oefenen voor het handquilten. Dit gaat zo wisselend. De opzetlijnen zijn nog steeds niet klaar. Dan pas kan ik verder met de verenkrans in het midden.

3 thoughts on “Mystery quilt update

  1. Het ziet er mooi uit Elly en voor handquilten moet je echt de tijd nemen, als je te snel wilt ( tenminste dat is bij mij zo) zie je het gelijk aan de steekjes. Groetjes,
    Rita
    Ú

  2. Wat een aparte manier om die stengels te maken. Veel en precies werkje hoor, maar het wordt prachtig. Fijn dat je weer wat meer kan handwerken. Doe maar kalm aan hoor.

Geef een reactie

