Vingerhoedjes

Alweer een paar weken geleden kreeg ik deze vingerhoedjes met als thema treinen van Ellen, een beecollega. Zo lief dat ik dit van haar heb gekregen. Dank je wel Ellen!

20140409-195503.jpg
En de laatste keer dat ik in het Quiltkabinet was, voor de kennismaking van medecursisten van de masterclass van Ted Storm, zag ik zo een leuke houder. Maar deze was van Marja zelf, daar had zij haar voorbeeld vingerhoedjes in. Maar ik mocht het toch van haar overkopen. En daar bewaar ik nu mijn Roxanne vingerhoed in. Dank je wel Marja! Je bent super.

20140409-200056.jpg

20140409-200108.jpg

One thought on “Vingerhoedjes

Geef een reactie

