Vingerhoedjes

Nog even terugkomend op het bericht van gisteren, ik ga pas maandag over 3 weken weer naar Friesland.

Dinsdagochtend kreeg ik van Nadine een vingerhoedje. Die kwam tevoorschijn uit een naaibox die ze op de rommelmarkt had gekocht.

20140301-115221.jpgondanks dat het een siervingerhoed is, kun je zien dat deze intensief is gebruikt.
En dinsdagmiddag kwam Marja van het Quiltkabinet een pakketje brengen dat Marte voor mij had achtergelaten. Marte komt net als Nadine uit België en Marte had applicatie 1 in januari gedaan. En dit kwam uit het pakketje.

20140301-115613.jpg
Dames super bedankt. Ik vind het zo lief dat jullie aan mij denken. Ik ben er heel blij mee of zoals jullie zeggen, heel content mee.

2 thoughts on “Vingerhoedjes

  1. Hallo Elly,

    Ik ben ook bezig met de moulin rouge. Wat is hij leuk he.
    Ik heb geen blog, maar lees wel vaak mee.
    Veel succes er mee. Ik maak de mijne in roodstofjes die ik van zoonlief gehad heb.

    groetjes, Marianne

Geef een reactie

