Moulin roze blok 2

Wat is het toch super werken met de Marti Michell mallen.
Belangrijk is wel dat je nauwkeurig snijdt. Ik wil het nog wel eens te snel doen en dan schuif je snel een paar millimeter.
Voor de Moulin Roze heb ik alleen de mallen A nodig.

20140214-162817.jpg
Woensdagavond ging het aan elkaar zetten prima. Gisteravond was ik te moe en had teveel pijn. Voor de afleiding toch doorgaan waardoor ik veel achteruit kon naaien. Maar het blok is af.

20140214-163106.jpg
Eindelijk met iets bij mij. Nu wachten tot de nieuwe Quilt & zo binnenkomt.

6 thoughts on “Moulin roze blok 2

  1. Marti mallen werken heerlijk, ga er steeds meer mee doen. Tip tegen het verschuiven: Steady Betty voor onder je mallen, Marti zelf beveelt het ook aan. Heb het in de winkel te koop voor rond de 6 euro per zakje en daar kan je heel veel mallen mee doen !
    Succes met je blokken.
    Marina Fluit.

  2. Hallo, Elly,

    Vervelend dat je gisteravond weer zo’n pijn had! Liep net aan je te denken, ben namelijk bezig voor m’n “Oud en Nieuw” quilt(verwerkingsquilt) waarbij ik nu een blok ga maken van Japans vouwwerk. Hierbij span ik een cirkel om een rond kartonnetje en er staat mij iets van bij dat het dan belangrijk is deze heel goed te strijken. Vraag is nu of ik dit nu juist wel of niet met stoom moet strijken?

    Kun jij me dit antwoord geven?

    Ga jij nog naar Zwolle? Ik ga zondag met m’n schoondochter heeft in ene het breivirus te pakken :-). Hartelijke groet, 10eke

  3. Pijn Ja, dan ken je echt soms niet meer, doe het rustig aan, en kijk wat je wel kunt doen
    Heb weer even bij gelezen wat ben je met een schitterend quilt bezig
    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden Joke

Geef een reactie

