Moulin roze deel 1

Het herstel van mijn nek en schouderklachten gaat heeeeeel langzaam.
Voorlopig zit appliqueren er niet in. Op de bee ben ik af en toe wel de applicaties voor de Mystery aan het voorbereiden met apliquick.

En af en toe stik een naadje op naaimachine. Zo doe ik dus weken over een blok die ik in één dag zou kunnen doen. Maar rustig aan, dan komt het vanzelf af.

20140203-215038.jpg

Het randje borduren staat zelfs niet op een laag pitje, maar echt uit. Borduren op fijn linnen is op dit moment niet mogelijk. Teveel concentratie voor nodig wat echt even niet lukt.

Van de week heb ik mij nog getrakteerd op een mooi boek toen ik even ging buurten bij Den Haan & Wagenmakers.
Een prachtig naslagwerk van ruim 300 pagina’s.

20140203-215543.jpg
Deze week vijf dagen werken, dus er komt niet veel terecht van andere dingen.

5 thoughts on “Moulin roze deel 1

Geef een reactie

