Bloggersquilt card trick

Jacqueline verzamelt van bloggers een patroon zodat er een bloggersquilt ontstaat. Zij maakt de patroontjes passend voor deze quilt. De patroontjes kun je bij haar downloaden. Heel wat bloggers en niet bloggers zijn met deze quilt bezig. Ik zelf overigens niet.
Toen Jacqueline mij benaderde voor mijn favoriet, moest ik toch even kijken welke patronen al waren geweest en ging ik op zoek naar een patroon bij mijzelf. Een favoriet patroon heb ik niet, maar er zitten wel een aantal leuke tussen. Ik moest ook nog motiveren waarom ik voor dit patroon heb gekozen. Het is de Card trick geworden.
Nadat ik al een paar jaar aan het quilten was, bedacht ik dat het wel goed zou zijn om een beginnerscursus te volgen. Het leuke was dat ik daar blokken tegenkwam die wel heel leuk waren. Zo ook dit blok en het je kunt er alle kanten mee op met de kleuren.

.

20140116-110716.jpg
Hier zie je het blok rechtsboven in mijn beginnersquilt, de beginnerssampler, die nu wel bijna af is. Nog een rand eromheen. Hij moet af voordat ik in maart naar de masterclass handquilten van Ted Storm ga.

Het patroon vind je bij Jacqueline op haar site klik hier

Veel plezier met maken.

6 thoughts on “Bloggersquilt card trick

  1. Hartelijk dank voor je bijdrage aan de bloggersquilt, ik heb je blok met veel plezier gemaakt! (morgen staat hij op mijn blog).
    Veel plezier bij je masterclass bij Ted, je gaat geweldige dagen tegemoet, zorg dat je goed uitgerust bent, want je krijgt zoveel fantastische informatie dat je moeite zult hebben alles op te nemen. Gelukkig kom je met je aantekeningen en het vooral veel oefenen een heel eind eenmaal weer thuis!

Geef een reactie

