Ongeluk

Vorige week reed ik met mijn zus mee naar het werk, ik had een afspraak op het hoofdkantoor in Purmerend. Helaas met invoegen ging er iets fout, we werden omringd door vrachtwagens en we kregen een tik linksachter van een vrachtwagen. We hebben echt een engelbewaarder boven ons gehad, want er zit alleen een flinke deuk aan de achterkant.
Ik zag het aankomen en zat gedraaid en heb ook weer een flinke klap op mijn schouders en nek gehad. Ook mijn sleutelbeen en de spier erboven heeft een opdonder gehad, waarschijnlijk van de gordel. Mijn zus zit ook behoorlijk vast op de schouders.

Vanaf woensdag middag werk ik al vanuit huis, groot voordeel, ik hoef mij dan ook niet ziek te melden. Ik moet het van de arts wel rustig aan doen. Ik kan ook niet veel, de concentratie is ver te zoeken.

Van Quilten of borduren komt even niets terecht, helemaal het borduren lukt. Ik probeerde een paar steken van het randje te doen, maar dat ging echt niet.
De randjes van het haken ging wel goed, ik hoef daar niet zo geconcentreerd voor te doen en ik maak maat sjaal.

20140115-092041.jpg

En eindelijk heb ik de Quiltmania en de stof voor de mysteryquilt van Di Ford binnen en kan ik nog niet beginnen #%^$£¥.

20140115-095838.jpgWel de lapjes gespoeld en het lapje met de bloemen een theebadje gegeven. Het was voor het eerst dat ik geverfd heb met thee, maar het ging heel goed. Zondag was het zulk mooi weer dat ik de lapjes lekker nat buiten kon hangen.

20140115-095934.jpg
Hopelijk kan ik er snel aan beginnen.

9 thoughts on “Ongeluk

  1. Hoi Elly, zeker dat jullie een goede engelbewaarder hadden, heb zo iets jaren terug meegemaakt op de ring te Antwerpen, was dagen de kluts kwijt.
    Rust maar goed uit, want Ted Storm komt eraan en het zou erg zijn dat je er niet de volle 100% van zou kunnen genieten.
    Marte

  2. Wat vervelend van die aanrijding, maar gelukkig dat het toch wel goed is afgelopen. Fijn ook dat je van uit huis kan werken, dat scheelt een stuk.
    Wat een mooie lapjes Elly. Ik kan me voorstellen dat je zit te popelen om er aan te beginnen. En wat een goed idee om een maatje sjaal te haken!! Dat is te overzien en heb je volgend jaar winter wat aan. Enig!

  3. Wat een enorme schrik! Doe het maar even rustig aan….weet uit ervaring dat je heel erg lang last kunt houden wanneer je niet zo goed naar je eigen lichaam luistert 😦
    Geniet maar van de lapjes, aaien!!
    Sterkte!
    Francisca

Geef een reactie

