Randjes

Er is een ware hype in Nederland en omstreken. De randjes!

Ook ik doe mee, natuurlijk in de kleuren roze en Bordeaux rood.

20140105-134644.jpg
Hier is het randje om te borduren te vinden randje per week

En als je goed op de foto kijkt, dan kun je zien dat ik met nog een randje ben gestart, het haakrandje. Alleen maak ik geen deken, maar een sjaal. Ik heb dus maar 48 steken en dan is het heel goed te doen.
Een deken is bovendien niet te doen met mijn katten. Er zouden steeds ophalen in zitten.
Hier is het randje om te haken te vinden scrapsels van Jolanda

En alles onder het toeziend oog van mijnheer Bob

20140105-135613.jpg

Vanmiddag verder met de sampler.
Fijne zondag, geniet van het mooie weer.

4 thoughts on “Randjes

Geef een reactie

