50 jaar

Afgelopen donderdag, 50 jaar geleden, ben ik geboren. Het verhaal heb ik heel vaak gehoord dat het heel koud was en mijn vader op de fiets er uit mocht om de vroedvrouw te bellen. Toen had je nog geen telefoon thuis of in de buurt.

Ik heb het alleen donderdag gevierd en klein gehouden. Grote feesten is helaas niet meer aan mij besteed vanwege gezondheidsproblemen.

Ik heb een heerlijke dag gehad eb ik ben ontzettend verwend met cadeaus, kaarten, telefoontjes, watsapp, sms’jes en berichten op Facebook. Het was gewoon overdonderend.
Mijn mooiste cadeau was het fotoalbumpje die mijn ouders in elkaar hebben gezet over mijn jeugd. Dat hebben ze nu bij alle zes de kinderen gedaan, ik ben de Benjamin.

20131215-215048.jpg

20131215-215100.jpg

20131215-215110.jpg

20131215-215121.jpg
Bij de Quiltkletsers heb ik meegedaan aan de verjaardagslapjes. Hieronder een overzicht. De kaart en lapje van Babette kwamen na de foto binnen. Van Bernou is waarschijnlijk nog onderweg.

20131215-215330.jpg
Ik hoor dus nu ook bij de 50plus club.

5 thoughts on “50 jaar

  1. Wat ontzettend leuk Elly, dat je op deze manier 50 jaar terug kunt kijken. En welkom bij de 50+ club, niets mis mee hoor. Ik wens je veel gezondheid en creativiteit toe het komend jaar, maar dat zal wel lukken met de masterclasses van Ted in het vooruitzicht. Gr. Rita

  2. Hallo Elly, te laat door een fout die ik maakte bij het plaatsen, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Tot 2014 op de bee en hele gezellige feestdagen gewenst!
    Hartelijke groet,
    10eke

Geef een reactie

