UFO: beginnersquilt

Ik heb mijn quilt van de beginnerscursus weer opgepakt. Ik was al een paar jaar aan het quilten, geleerd uit boeken en van het internet, toen ik ineens bedacht dat ik een beginnerscursus moest gaan volgen. Diversen verklaarde mij voor gek, want ik wist alles toch al.
Ze hadden gelijk, ik heb niet echt veel aan de cursus gehad daar ik al veel research had gedaan.

Daarna veel andere dingen gedaan en de blokken verdwenen in de kast. Daarna weer opgepakt, want ik dacht dat ik alleen de sashings nog moest doen. Dus niet, ik moest nog een aantal blokken doen.

Nu toch weer opgepakt en alle sashings zitten er tussen. Ik ben nu bezig om de randen erop te doen.

Op het moment dat ik een foto wilde maken ging natuurlijk mijnheer Bob er op zitten.

20131119-235345.jpg

20131119-235357.jpg

2 thoughts on “UFO: beginnersquilt

Geef een reactie

