Een affo die opnieuw een affo is geworden

Eind augustus schreef ik al dat ik het quiltwerk van een quiltje had uitgehaald.
Het was een van mijn eerste quiltwerken, maar zo slecht gequilt, het zat schots en scheef, waardoor ik het quiltje ergens achter in de kast had gegooid.
Met het zoeken naar mijn boutiskussentje kwam ik het weer tegen. Ik heb toen gelijk het quiltje uitgehaald, behalve de binding niet.

En vanmiddag had ik niet zoveel zin om iets te doen. De doos tissues en de dropjes zijn op dit moment mijn grootste vrienden.
Toch maar wat verstelwerk aan de naaimachine gedaan. En de naaimachine naait zo lekker na de grote beurt, dat ik meteen zin had om mijn quiltje te quilten. En het ziet er nu prima uit. Nu kan ik het tenminste fatsoenlijk ophangen.

20131103-191235.jpg

2 thoughts on “Een affo die opnieuw een affo is geworden

Geef een reactie

