LE stand op dit moment

De driehoekjes met de bloemetjes zijn af.

20131007-191536.jpg

20131007-191554.jpg

20131007-192545.jpg
Ik heb besloten de zigzagrand op het laatst te plaatsen. Ik heb het met Ted Storm geprobeerd te bespreken op de tentoonstelling in Alkmaar, maar het moest even tussen alles door, waardoor ik het niet meer goed begreep. Als ik het nu al zou plaatsen, dan zou ik een heel raster moeten opbouwen en dat is nou net hetgeen ik niet begreep.
In februari zie ik Ted weer tijdens de masterclass applicatie 2 en dan vraag ik wel wat ze nu precies bedoelde met een raster.

Nu verder met de andere bloemen.

7 thoughts on “LE stand op dit moment

  1. Je zou haar een mailtje kunnen schrijven toch? Misschien wil ze je het wel uitleggen dan..Of, je moet zo lang kunnen wachten, en ga je inderdaad met de bloemen verder, is volgens mij geen enkel probleem 🙂

  2. Het maken van een “raster” is niet zo lastig hoor. Ik heb de buitenrand van het opgegeven blok op de lap geregen, dan natuurlijk die diagonalen en de middenlijnen horizontaal en vertikaal. En toen heb ik de zigzagrand geappliqueerd met de puntjes op de rijgdraad. Dan moet het goed uitkomen.. en dat deed het, paste precies aan elkaar..

  3. Hij is prachtig !!! Je vroe gof ik gestopt was met de LE? Neehoor, helemaal niet, hij ligt alleen eventjes stil. Na al dat gewerkt in ons huis en direct erna de griep die maar aanbleef houden, is hij blijven liggen. Ik ben nog steeds aan het hoesten.
    Maar hij ligt klaar hoor … alleen nog wat kleine dingen afwerken en dan ga ik eraan verder.

Geef een reactie

