ATT 2013

Gisteren naar de tentoonstelling van het Quiltersgilde geweest in Alkmaar. In de ochtend met Merel meegereden en in de middag met de trein terug.
En wat heb ik weer genoten. Veel foto’s gemaakt, maar op een gegeven moment ben ik gestopt en heb de catalogus gekocht

De drie prijswinnaars van Houston hadden hun quilts tentoongesteld.

20130909-194949.jpg

Er hingen quilts van alle niveaus en dat maakt het zo divers. En natuurlijk leuke winkeltjes.

20130909-195129.jpg

20130909-195245.jpg

20130909-195324.jpg

’s Middags was de lezing van Ted Storm en ik heb wederom genoten.
Ik heb veel bekenden en onbekenden gezien. In de trein terug zat ik met een quiltster uit Hengelo. Zij moest nog heel lang reizen door de opbrekingen, maar dat had zij ervoor over. We hadden een heel gezellig gesprek op de terugreis en de tijd vloog om.

En als afsluiting de foto van de catalogus en de pin.

20130909-200823.jpg

3 thoughts on “ATT 2013

Geef een reactie

