Bee

Vandaag bee bij Birdblocks gehad.
We waren met een klein groepje, maar dat maakte het niet minder gezellig.
Ik heb aan mijn trapunto zitten werken en zoals gewoonlijk heb ik niet veel gedaan. Eens komt het af.
Merel had mijn pakketje klaarliggen de cat/Dollyquilt. Die heb ik gekregen omdat ik meegedaan heb aan de bloghop om deze pakketjes te promoten ter ere van het tienjarig bestaan van de winkel.

20130907-193501.jpg
Nee voorlopig ga ik hier niet aan beginnen. (Zeg ik nu)

Morgen naar Alkmaar. De tentoonstelling van het Quiltersgilde. Jaren geleden wilde ik ook, maar kon niet doordat ik zo vreselijk op de dam was gevallen. Dus ik heb vandaag keurig de tram genomen. Het was heel druk in de stad met toeristen.

Fijn weekend
Groetjes Elly

4 thoughts on “Bee

Geef een reactie

