Verder met de love entwined

Eindelijk verder met de love entwined. Ik heb eerst mijn ronde bargello af moeten maken en daarna de voorbereiding voor de demonstratie.
Maar nu mocht ik eindelijk verder.
Twee bloemen zijn af. Ik heb ze extra opgevuld met tussenvulling voor een 3D effect.

20130902-211453.jpg
Ik gebruik de rondjes van Karen Kay Buckley voor de voorbereiding van mijn rondjes.

20130902-211604.jpg
Zondagavond was ik met de voorbereiding bezig. Dus de grote lichtbak neergelegd. Ik teken niets op de ondergrond, maar speld alles vast. Althans dat was de bedoeling, maar het was ook wel handig om te plakken, want dan kon ik achter elkaar doorgaan met appliqueren. Ik vergat alleen even dat het op de lichtbak warm kon worden en de lijm snel droogt, dus mijn patroon kwam aan de onderkant vast te zitten. Je moet ook met de blauwe stift oppassen als je de lichtbak gebruikt. Als je het te lang op laat liggen, geeft het hetzelfde effect als strijken en zie het er dan maar uit te krijgen.
Helaas had ik mijn blaadjes vergeten te spiegelen. De eerste zit er wel goed op, dus die moet ik nog even corrigeren. Heerlijk om weer te kunnen appliqueren, dat is toch echt wel mijn ding.
De foto is een beetje verkeerd van kleur doordat het avond was en op de lichtbak lag.

20130902-212053.jpg

6 thoughts on “Verder met de love entwined

  1. Hoi elly ik kon je niet via je email bereiken ,maar die stofjes hadden ze niet meer.
    ze heet marijke van Heesse en komt uit Rotterdam.
    nog bedankt voor de moeite ,groeten nanny

Geef een reactie

