Impressie Tentoonstelling Quilthoek de Bricoleur

Wat heb ik vrijdag en zaterdag genoten.
Ik mocht in het Zonnehuis een demonstratie atarshii geven. Quilthoek de Bricoleur had een tentoonstelling georganiseerd van oud cursisten, maar ook van quilters die er wel eens een lapje komen halen.
Vrijdag was het rustiger, maar zaterdag was het heel druk. Op het plein was ook een creatieve markt.
Ik ben veel bekenden tegengekomen. Maar ook veel voor mij onbekenden die bij mij kwamen kijken en die ik dan mag enthousiasmeren over het quilten en de atrributen.

20130902-185331.jpg

20130902-185415.jpg

20130902-185513.jpg
Ondanks dat ik mij niet goed voelde door een te hoge bloeddruk, had ik dit niet willen missen.
Wat is dit toch een verrijking van mijn leven.
En ik maar liefst 1 attarashii blokje afgekregen LOL. Ik laat het nu maar liggen voor een volgende demonstratie.

Ik ben de hele dag voorzien van drinken en iets te eten. Zeker zaterdag had ik geen tijd om het zelf te halen. Tot dat ik op het plein doedelzakspelers hoorde. Dat moest ik zien.

20130902-191027.jpg leuk he. Later kwam een van de spelers ook nog binnen. Helaas geen foto gemaakt. Uniek moment: het verschil tussen een quilt (spreek uit kwilt) en een kilt (schotse rok).
Daarna terug naar binnen en verder genieten.

20130902-191218.jpg
Het Zonnehuis is een hele mooie locaties voor een tentoonstelling. En de quilts hingen er prachtig bij, daar menig professionele tentoonstelling een puntje aan zuigen.
Als afsluiter nog even een foto van het snoepwinkeltje. Nee ik heb niets gekocht, gewoonweg omdat ik er geen tijd voor had.

20130902-191538.jpg

20130902-191549.jpg Helaas zijn niet alle foto’s even best daar ik nog wel eens trilde en ik ben pas zaterdagochtend met medicatie gestart.

En nu! Nu mag ik eindelijk met mijn love entwined verder. Vanavond nog even werken want ik zit weer voor een audit.

5 thoughts on “Impressie Tentoonstelling Quilthoek de Bricoleur

  1. Oh wat zit je daar leuk te demonstreren. Wat een enige ervaring Elly. Het ziet er allemaal ook zo mooi en verzorgd uit. Buiten ook zo leuk met die kilts, haha. En mooi weer. Je hebt er een geweldige herinnering bij!

  2. Ook ik heb twee heel leuke dagen gehad achter de snoeptafel van quiltlapjes,
    ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch wat lapjes gekocht.
    Zie ik je zaterdag bij Birdblocks? Joyce.

Geef een reactie

