Reiko Kato deel 1 is af

Eindelijk! Deel 1 van de mysterie quilt van Reiko Kato is af.
Het applicatiewerk was al klaar. Maar nu nog alles erachter vandaan knippen en de papiertjes eruit halen.
Ik weet nog niet wat ik erger vind, de rijgdraadjes of de papiertjes.

Daarna de borduursteekjes op de hoedjes gezet en toen was het eerste deel eindelijk klaar.

20130826-212134.jpg

Nu mag ik verder met deel 2.
De love entwined ligt even stil. Ik moet veel voorbereiden en dat moet ik niet ’s avonds na mijn werk doen.

8 thoughts on “Reiko Kato deel 1 is af

  1. Oh Elly the wee girls look so adorable, their clothes are so cute you are using some wonderful fabrics they all look like they are wearing their best clothes and been very naughty. Reiko always gives them such cute hats to wear also. Cheers Glenda Australia.

  2. Als ik even iets mag vragen. Ik ben nog maar net begonnen met quilten en ga binnenkort een workshop apliquick volgen . Als je het geheel vastmaakt op je stof. Is dit dan eerst alles op het stof rijgen en erna met een rechte steek OF zigzagsteek alles op de onderstoof vastnaaien of….?

    Groetjes
    Sarah

Geef een reactie

