Expositie en Ted Storm

Gisteren ben ik naar de expositie van Veltropshop en Quilthuis Lieselotje geweest.
Het was in de Noorderkerk.
Het was heel dichtbij het station. Ik was anders niet gegaan daar ik mij niet optimaal voelde.
Ondanks dat ik mij beroerd voelde toen ik thuis kwam, heb ik er geen spijt van gehad.
De expositie was klein opgezet, maar de quilts waren mooi neergehangen. Heel intiem aan de achterkant.

Om half twee was de lezing van Ted Storm. Heel uniek, want ze geeft in principe geen lezingen meer. Ze heeft dit ook speciaal voor Tonny van Lieselotje gedaan.

Ze heeft verteld hoe een heel fragiel en broos kanten zakdoekje die zij van haar oma had gekregen de inspiratiebron was van Spring of Desire.
Ik had eigenlijk mijn aantekeningenboekje moeten pakken, want ze geeft zoveel informatie over het ontwerpen van deze quilt. Wat kan ze toch inspirerend vertellen. Zij vindt het normaal dat je zo verteld over je werk. Nou mij lukt dat echt niet. Ik heb haar ook gezegd dat het een gave is.

20130825-112430.jpg
Het was een wat oudere dia presentatie, dus die moest ze eerst digitaliseren.

20130825-113244.jpg

Jammer genoeg zij de batterij van mijn fototoestel: doe het zelf. Gelukkig kan ik ook met mijn mobiel foto’s maken.

Ik wilde nog even Hoorn in, maar als het warm is, druk is en je voelt je niet 100%, is dat geen optie. Op de terugweg nog wel foto’s van het wildbreien gemaakt.

20130825-112940.jpg

20130825-112955.jpg

20130825-113116.jpg

6 thoughts on “Expositie en Ted Storm

Geef een reactie

