De ronde bargello is een affo

Het is gelukt, de ronde bargello is een affo.
Hij moest op tijd af zijn voor de tentoonstelling op vrijdag en zaterdag 30 en 31 augustus, want daar komt hij te hangen.
De meeste kattenharen zijn er af gehaald, maar niet allemaal, want ze zitten bij mij altijd door de quilt heen.

20130825-203528.jpg
En hier zie je een stukje van de achterkant.

20130825-203606.jpg
Het merendeel is met de naaimachine gedaan, maar de rondingen zijn met de hand geappliqueerd zo ook het tegennaaien van de binding. Een volgende keer ga ik dat eens met de machine proberen.

En nu mag ik eindelijk met mijn applicatiewerk verder. Maar vanavond niet, mijn vingers moeten nu eerst even rust hebben.

6 thoughts on “De ronde bargello is een affo

  1. Dag Elly, jouw blog staat bij mijn favorieten, iedere keer als ik je blog open kijk ik met bewondering naar je ronde bargello. Kun jij mij vertellen waar je het patroon vandaan hebt, want ik zou er zelf ook graag één maken, maar nog steeds geen patroon gevonden. Ik zou ook blij zijn met een kopie van het patroon en natuurlijk wil ik je er voor betalen. Ik hoor graag van je.
    m.vr.gr. Lidy

Geef een reactie

